יום שני, 18 בפברואר 2013

רעיונות מקוריים ויצירתיים למתנות סוף שנה לגנים



הילד מסיים גן, עולה לכיתה א? או שעולה לגן חובה? בכל מקרה זו סיבה למסיבת גן, וכן למתנה מתאימה. אז הנה כמה טיפים למתנות סוף שנה לגנים, שניתן לעשות עם הילד באופן שיהיה מעורב, וכך גם לתת למתנה סגנון ואופי קצת ייחודי.

מתנה אישית
ילדים אוהבים מאוד שהמתנה אינה כמו עוד מוצר על המדף בחנות, ומוקדשת במיוחד להם. כך הם מרגישים הרבה יותר מיוחדים ואהובים, יודעים שחשבתם וקניתם או עשיתם במיוחד בשביליהם. מי לא אוהב תשומת לב? אז בטח ובטח ילדים, ניתן להפוך מתנה לאישית הרבה יותר אם למשל מוסיפים את שמם, או את טביעת הרגל או היד על המוצר הקנוי. זה דורש קצת השקעה, אך הילד ישמח לראות את טביעת כף רגלו על מד גובה בחדרו, ולהביט כמה קטנה הייתה רגלו פעם, לעומת גודלה היום.  

מתנות עשה זאת בעצמך
לא חסרות חנויות המציעות מגוון של אפשרויות בתחום, ניתן למשל לרכוש דוגמה של שלט לחדר מעץ פשוט, יחד עם צבעים מיוחדים לצבוע את השלט ולכתוב עליו את שמו של הילד. מתנה אישית ומקורית כזו ניתן למצוא במגוון רחב של דוגמאות מעץ בחנויות "הכול בדולר" ובהתאם לתחביביו של הילד, בין אם זה סוס, רכב או מלאך מעץ כל אחד מהם ניתן לצביעה ולהתקנה באופן אישי. הילד יהיה מרוצה מאוד מיצירת האמנות שלו, ויחד תזכו בזמן איכות אמתי. כמו כן עבור ילדות ישנן ערכות של חרוזים ופייטים שניתן להרכיב מהם מחרוזות, או צמידים מיוחדים, חשוב שהמתנה תהיה מותאמת לגילו של הילד, ושהחלקים לא יהיו קטנים מדי.

קופסת אוכל אישית
פעם היו הולכים לגן עם תיק אוכל, והיום ישנה קופסת האוכל האישית או בלועזית לאנצ'בוקס. קופסת אוכל אורזת לילד את כל ארוחת הצהריים שלו בקופסה נאה ומדוגמת אחת. ניתן לבחור קופסאות ולהזמינן עם שם הילד מוטבע על פניהן, מחשש לבלבול בין הילדים, ובכך לדאוג שהילד לא יישאר בלי ארוחת צהריים. על קופסת האוכל ניתן להדביק מיני מדבקות, לדמיונו של הילד ובכך לתת להן איפיון אישי אף יותר.


אז בבואכם לרכוש מתנות סוף שנה לגנים, השקיעו מידה מסוימת של מחשבה והתאימו את המתנה עבור ילדיכם באופן הטוב ביותר שניתן לעשות כן. ילדים יודעים מה הם אוהבים, ועם קצת השקעה אפשר למצוא מתנה שתתאים גם להם וגם לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה